Masz konto biznesowe na TikToku? Jeśli nie, koniecznie musisz to nadrobić! TikTok ma ogromny potencjał, a jego zaletą jest to, że jeszcze nie jest na nim tak dużej konkurencji, jak na FB czy IG. Warto wykorzystać moment i zastanowić się, czy profil Twojej działalności na TikToku nie jest dibrym biznesowym posunięciem. Sprawdź, dlaczego warto tu być!
Kilka słów o potencjale TikTok
Szacuje się, że TikTok w Polsce ma 1,9 mln użytkowników. W 2020 roku w Polsce tylko 10% użytkowników TikToka stanowiły osoby pełnoletnie. W 2021 liczba użytkowników w wieku 18-34 lata wynosiła już 60%.
Czego oczekują użytkownicy?
Blisko 52% użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu. Użykownikcy aplikacji najbardziej cenią sobie w niej materiały zabawne, które poprawią im humor, kreatywne oraz dostarczające informacji o najnowszych trendach.
Sposoby korzystania z TikToka
40% respondentów sięga po aplikację od 1 do 5 razy dziennie, a 19% nawet więcej niż 15 razy, przy czym tzw. heavy userzy to wciąż młodsi użytkownicy. Aż 31,5% użytkowników spędza na korzystaniu z TikToka ponad 2 godziny dziennie.
Co to znaczy dla Ciebie?
Dużo użytkowników=duże możliwości. Tik-tok to świetne miejsce dla sprzedaży Twoich usług i produktów! Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak założyć konto na TikToku i je prowadzić, wskakuj do Akademii KPM. Paula Traub-Stanikowaska krok po kroku poprowadzi Cię po tym narzędziu 🙂
* Materiał przygotowany na podstawie badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka” przygotowanego przez Agencję Get Hero we współpracy z Uniwersytet SWPS
Projekt został sfinansowany przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków NOWE FIO na lata 2021-2030 #nowefio
